گفت‌وگو با زن و مردی که تغییر جنسیت داده‌اند/ چرا «ماه عسل» دعوتمان نمی‌کند؟

نگار لطفعلی‌، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ملال جنسیتی ایران می‌گوید: «ترنسکشوال» یعنی گذر از جنسیت.


گفت‌وگو با زن و مردی که تغییر جنسیت داده‌اند/ چرا «ماه عسل» دعوتمان نمی‌کند؟

نگار لطفعلی‌، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ملال جنسیتی ایران می‌گوید: «ترنسکشوال» یعنی گذر از جنسیت.


گفت‌وگو با زن و مردی که تغییر جنسیت داده‌اند/ چرا «ماه عسل» دعوتمان نمی‌کند؟

نگار لطفعلی‌، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ملال جنسیتی ایران می‌گوید: «ترنسکشوال» یعنی گذر از جنسیت.


سبک رانندگی‌تان درمورد شخصیت شما چه می‌گوید

تام واندربیت، نویسنده کتاب «ترافیک: آنچه رانندگی درمورد شخصیت ما می‌گوید» در کتاب خود می‌نویسد، «باتوجه به اینکه خیلی از ما زمان بسیار زیادی ...


شرط یک میلیارد دلاری توتال برای گشایش بازار ایران

مدیرعامل توتال در گفت و گو با رویترز اظهار کرد که این شرکت فرانسوی توسعه میدان گازی بزرگ پارس جنوبی ایران را در تابستان جاری آغاز خواهد کرد.


درگیری رابعه اسکویی با مدیران GEM

| شنبه ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ساعت ۸:۴۰ | نسخه چاپي

 از صدف طاهریان و چکامه چمن ماه گرفته تا مانی کسراییان، بهارک صالح نیا و رابعه اسکویی بیشتر تمرکز جم را بر بازیگرانی می دیدیم که شناخته شده ترین شان که یکی مثل اسکویی بود هم همه دستاوردش ایفای نقشهای مکمل آثاری نه چندان مطرح بوده است.
به گزارش سینماژورنال، البته که این خروج از کشور و سر از ترکیه درآوردن و همکاری با جم هرچند در ظاهر و منطبق با تصاویر شوخ وشنگی که این بازیگران از پشت صحنه آثارشان می گذاشتند، مجالی بود برای تحقق رویاها اما واقعیت، سختی های مهاجرت بود و زندگی به سبک پادگانی با حداقل حقوق و دستمزدی که فقط کفاف گذران زندگی را می دهد.
از آن طرف از آنجا که محصولاتی که برای جم تولید می شوند صرفا مصرف درونی برای این شبکه ها دارند، حضور و ایفای نقش برای سریالهای این شبکه ها هم هیچ گاه نمی تواند اسباب پیشرفت بازیگری این چهره ها را فراهم کند.
برای همین است که شنیدن درگیری هایی که میان مدیران بالادستی جم با برخی بازیگران مهاجر بر اثر فرسایشی شدن همکاری پیش آمده زیاد عجیب نیست.
چالش جدی اسکویی با نگاه ابزاری مدیران شبکه
شنیده ها حکایت از آن دارند که رابعه اسکویی به دلیل رفتارهای توهین آمیز مدیران این شبکه و عدم در پیش گرفتن رویه ای منطقی در برابر بازیگران به شدت دچار چالش با مدیران شبکه شده است و تصمیماتی را مبنی بر جدایی از این شبکه گرفته است.

اسکویی که گمان می کرده باید همان رفتارهای نسبتا توام با احترامی که در پروژه های داخل ایران با او صورت می گیرد در جم هم وجود داشته باشد، وقتی رفتارهای مبتدیانه و به شدت غیرحرفه ای مدیران بالادستی با عوامل پروژه و نگاه ابزاری آنها را دیده بعد از ترتیب دادن جلساتی مشترک و به نتیجه نرسیدن، در دوراهی جدایی یا امتداد کار علیرغم توهین‌ها قرار گرفته است.
اسکویی البته نمی داند که در صورت جدایی از جم خواهد توانست باز هم به ایران بازگشته و فعالیت خود را در کشور ادامه دهد یا نه؟ یکی از اصلی ترین تردیدهای پیش روی  این بازیگر در مسیر جدایی همین امر است.

 
اگر اين مطلب را پسنديده ايد، آن را به اشتراك بگذارد:

دیدگاه شما چیست؟