"اسکار فروشنده" سفر پادشاه سعودی را به حاشیه برد

جایزه اسکار فیلم به کارگردانی 'اصغر فرهادی' از ایران و بازتاب گسترده آن در رسانه های مالزی باعث شد سفر 'ملک سلمان' پادشاه عربستان و ...


آموزش مراحل/

چگونه پیامک های پاک شده را برگردانیم؟

این اتفاق ممکن است برای هر کاربر تلفن همراه بیافتد. در این مطلب قصد داریم تا راهکارهایی را برای بازیابی پیامک های حذف شده به شما ارائه ‌دهیم. ...


یکسان‌سازی سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی

بعد از ایجاد ابهام برای گروه‌های کارگری مبنی بر تفاوت ۵۰۰ هزار تومانی سقف معافیت مالیاتی بین کارکنان دولتی و غیردولتی قرار است این موضوع در ...


سارق مسلح صرافی خیابان فردوسی: قرار بود ۲۶ اسفند با نامزدم کنار سفره عقد بنشینم/ دانشجو هستم

سارقانی که در جریان سرقت مسلحانه به یکی از صرافی‌های خیابان فردوسی تهران دستبرد زده بودند دیروز به بازسازی صحنه سرقت پرداختند.  ایران ...


سرنوشت تنها زن محجبه کاخ سفید در دولت ترامپ

من 12 ساله بودم که اول بار حجاب بر سر کردم. این کار مورد تشویق خانواده ما بود، ولی حجاب همواره انتخاب خودم بود. مساله اعتقاد، هویت و پایبندی برای من مطرح بود. بعد از 11 سپتامبر 2001، همه چیز تغییر کرد.


جدال لفظی هنگامه قاضیانی در نشست خبری

جدال لفظی هنگامه قاضیانی در نشست خبری

| چهارشنبه ۱۴ بهمن ۹۴ ساعت ۱۷:۱۴ | نسخه چاپي

نشست فیلم «دلبری» با دلخوری و کَل‌کَل‌های نیمه پنهان هنگامه قاضیانی و مجری برنامه که در پایان به مجادله لفظی کشیده شد، برگزار شد.
به گزارش ایسنا، ۱۳ بهمن ماه، دومین نشست سومین روز جشنواره فیلم فجر به فیلم «دلبری» به کارگردانی سیدجواد اشکذری اختصاص داشت که در همان ابتدا علیرضا غفاری مجری نشست اعلام کرد که هنگامه قاضیانی به دلیل مشکلی در حنجره خیلی صحبت نخواهد کرد، در حالی که این بازیگر تا پایان نشست علاوه بر صحبت با عباس غزالی به کَل‌کَل و پاسخگویی به برخی صحبت‌های مجری پرداخت.
سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده این فیلم در سخنانی به سخت و متفاوت بودن فیلم «دلبری» اشاره و اظهار کرد: در سینمای ایران به موضوع زندگی همسران شهدا و جانبازان کمتر پرداخته شده و روایت رابطه عاشقانه از این جنس در این فیلم برایم جذاب بود.
او همچنین به سختی نقش هنگامه قاضیانی به عنوان بازیگر اصلی فیلم اشاره کرد و گفت: خانم قاضیانی در «دلبری» بسیار احساسی بازی کرد و حتی از اشک مصنوعی و ادوات گریم هم برای کار خود استفاده نکرد.
هنگامه قاضیانی نیز در سخنانی کوتاه گفت: ۷۰ درصد این فیلم مونولوگ بود، در حالی که در سینما این چنین مونولوگ‌هایی نداشته‌ایم و از آنجا که از بازی غلو شده هراس دارم تلاش کردم از پس این نقش بربیایم.
وی همچنین اضافه کرد که در تمام سکانس‌ها تلاش کرد بازی خود را داشته باشد و تأکید کرد که عادت به استفاده از اشک مصنوعی هم ندارد.
تکرار استفاده نکردن از اشک مصنوعی باعث شد علیرضا غفاری که اجرا و مدیریت نشست را بر عهده داشت بگوید صحنه‌های اشک‌آور فیلم زیاد نبود و خیلی هم نیاز به استفاده از اشک مصنوعی نبود.
این جمله با واکنش هنگامه قاضیانی همراه شد که گفت نقش من همراه با بغض زیادی بود که خوب درآوردن این کار سخت است و در جواب شنید که بغض دیگر جزو بازی است.
همین چند جمله باعث ایجاد ناراحتی و کدورتی در چهره هنگامه قاضیانی شد که پس از پایان نشست هم ادامه پیدا کرد و به مجادله لفظی منجر شد.
ضمن اینکه جواد اشکذری نیز از شیوه اجرای مدیر جلسه که خودش صحبت می‌کرد، سوال می‌پرسید و پاسخ می‌داد، انتقاد کرد.
کارگردان «دلبری» همچنین در توضیح ساخت فیلم خود اظهار کرد که ایده ساخت این فیلم را از یک فیلم کوتاه گرفته و پروسه نوشتن آن حدود دو سال قبل، خیلی جدی آغاز شده است.
او همچنین افزود: به دلیل فضای خاصی که این فیلمنامه دارد، فکر می‌کردم آقای رضوی آن را رد کند اما ایشان از آن استقبال کرد و با تعاملاتی که صورت گرفت فیلمنامه را کامل کردیم.
عباس غزالی یکی از بازیگران این فیلم هم با بیان اینکه سال‌ها قبل فیلم «آژانس شیشه‌ای» و کاراکتر حاج کاظم و بعد از آن تماشای فیلم «روزهای زندگی» تأثیر زیادی روی او گذاشته است از آرزوی خود برای حضور در چنین فیلمی گفت تا دین خود را در حق کسانی که به گردن ما حق دارند، ادا کند.
در این نشست که با تشکر پایانی هنگامه قاضیانی به طور ویژه از عکاسان حاضر در سالن همراه شد، محمدرضا شیرخانلو، مهدی عطاران، مهسا هاشمی، عباس غزالی، فرید سعادتمند (آهنگساز)، منوچهر اکبرلو (منتقد) هم حضور داشتند.
اگر اين مطلب را پسنديده ايد، آن را به اشتراك بگذارد:
برچسبها:

دیدگاه شما چیست؟