گران‌ترین ساعت مچی جهان فروخته شد

گران‌ترین ساعت مچی جهان در یکی از حراجی‌های سوئیس به قیمت 11 میلیون دلار به فروش رفت.


طرح سه فوریتی برای ازسرگیری همه فعالیت‌های هسته‌ای ایران

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روز یکشنبه ۱۴ آذر طرحی ۳ فوریتی را برای از سرگیری همه فعالیت‌های هسته‌ای به صحن علنی ارائه می‌دهند.


محصول جدید پژو+تصاویر

خودروساز فرانسوی پژو از محصول جدید خود(Peugeot 301) رونمایی کرد.


رونمایی از اولین خودروهای خودران کانادا

شهر اونتاریوی کانادا از ژانویه 2016 به آزمایشات خودروهای خودران چراغ سبز نشان داد، اما هیچ شرکتی به آن تمایل نشان نداده بود اما اکنون سه گروه ...


زیباترین زنان جهان در کدام کشورها هستند+تصاویر

در این رده بندی که توسط سایت بسیار معتبر UCITYGUIDES صورت گرفته ده تا از کشور هایی که زیباترین زنان را دارند طبق این رده بندی مشاهده می کنید.


روزنامه ایران: تبدیل صدا و سیما به تریبونی علیه برجام

سیاست | پنجشنبه ۱۶ مهر ۹۴ ساعت ۱۵:۵۴ | نسخه چاپي

روزنامه ایران نوشت:صدا و سیما همگام با رسانه‌ها و تریبون‌های مخالفان توافق هسته‌ای و در توهینی آشکار به شعور مردم «برجام» را به باد انتقادهای یکسویه گرفت.
این روزنامه در ستون دیگه چه خبر؟ خود به نقل از برنا نوشته است: عده‌ای که از صبح سه‌شنبه مخالفان «برجام» می‌دادند، بالاخره شب همان روز جامه عمل پوشید و صدا و سیما در اقدامی، غیراخلاقی و عجیب در فاصله چند روز تا تأیید برجام در مجلس شورای اسلامی، اقدام به پخش یک شوی مستندگونه علیه «برجام» کرد.
در این شوی تلویزیونی از ابتدا تا انتها تلاش شده بود با استفاده از نظر عده‌ای افراد ناشناس تحت عنوان کارشناس و کارشناس ارشد، به تمسخر و زیر سؤال بردن توافق هسته‌ای پرداخته شود و در نهایت با یک گزارش میدانی چنین القا کند که مردم یا نمی‌دانند چه کلاهی! سرشان رفته یا می‌دانند و مخالف برجام هستند.
این گزارش ضمن انتقاد از اینکه سازندگان برنامه تند ضد «برجام»، ارزیابی «حتی... یکی از استادان برجسته و صاحب کرسی معتبر تدریس در دانشگاه‌های بین‌المللی و حامی برجام» را بازتاب نداده و در عوض، «از نظرات برخی افراد استفاده کرده بودند که نظرشان نزدیک به نظر یک طیف سیاسی خاص است و با توافق هسته‌ای به صورت بنیادین مخالف هستند»، افزوده است: « صدا و سیما برای نخستین بار نیست که از این اقدامات انجام می‌دهد، این رسانه در بحبوحه مذاکرات هم به جای حمایت از تیم مذاکره کننده اقدام به پخش برخی شوهای سیاسی می‌کرد که دقیقاً این شوها همسو با نظرات طیف مخالفان مذاکره بود.»
همچنین «باشگاه خبرنگاران جوان» از زیرمجموعه‌های صدا و سیما اقدام به بازنشر یادداشت یک روزنامه تندرو ارگان مخالفان «برجام» کرد که حاوی توهین‌ها و تهمت‌ها علیه وزیر خارجه است.در بخشی از این یادداشت با اشاره به دست دادن ظریف و «اوباما» آمده است: «پس از این غلط اتفاقی، گوشه‌هایی از واکنش به این اقدام او بویژه در مجلس و توسط یک نماینده غیرتمند نمایان شد اما قطعاً ظریف هم می‌داند واکنش‌های اصلی پس از بازگشت وی به ایران رخ خواهد داد و او باید خود را آماده این واکنش‌ها کند. اما رفتار او در مقابل این ماجرا بسیار قابل تأمل است!
او که با این اقدام نسنجیده و غیرمسئولانه‌اش یک خط قرمز بزرگ عقیدتی را در عرصه سیاست خارجی و دیپلماسی نقض کرده، در پاسخ به سؤالی درباره این اقدام نادرست خود موضعی طلبکارانه گرفت و گفت منتقدان را به خدا می‌سپارم! ...بعضی اظهارات عجیب و نامفهوم او به خاطر ناآشنایی وی با فرهنگ ملی و اسلامی است اگرنه قطعاً کسی نمی‌تواند منتقدان دست دادن با شیطان را به خدا حواله کند!» تبدیل شدن رسانه‌ای که عنوان «ملی» را با خود یدک می‌کشد به تریبون بازتاب دهنده اقلیتی تندرو و بازتاب دادن مواضع غیرکارشناسی و گاهی هتاکانه آنان در صدا و سیما، گویای فاصله گرفتن این رسانه از اراده ملی متکی بر مطالبات اکثریت قاطع جامعه است که حامی مذاکرات و «برجام» هستند.
اگر اين مطلب را پسنديده ايد، آن را به اشتراك بگذارد: