خرید بلیت‌های فیلم فجر حضوری شد/ سایت کار نکرد

خرید بلیت‏ های جشنواره برای ثبت‌نام کنندگان در سامانه پیش فروش، به صورت حضوری در پردیس سینمایی ملت انجام خواهد شد.


خزانه بانکها سه قفله شد/توقف وام دهی بانکها در آستانه شب عید

کمتر از دو ماه به پایان سال باقی مانده و تقاضا برای دریافت وام از بانکها به اوج می رسد،اما جوابِ منفی است که بر روی هر درخواستی می نشیند؛ گویا ...


آیا محسن رضایی،مصوبه مجمع تشخیص مصلحت را زیر پا می گذارد؟

جبهه مردمی نیروهای انقلاب به عنوان یک تشکل سیاسی نوظهور، خیلی زود مورد پشتیبانی «سرلشکر» محسن رضایی قرار گرفت.


مانتوها از آغاز تاکنون چه تغییراتی کرده اند؟!

درباره تغییرات پوشش در سال های گذشته مثل خیلی موارد دیگر هیچ مرجع و آمار و کتابی وجود ندارد تا نشان بدهد لباس های ما ایرانی ها در دهه های گذشته ...



چه کنسرت‌هایی تا آخر تابستان برگزار می‌شوند؟

چه کنسرت‌هایی تا آخر تابستان برگزار می‌شوند؟

| دوشنبه ۰۵ مرداد ۹۴ ساعت ۱۵:۱۰ | نسخه چاپي

تا آخر تابستان ۲۱ کنسرت در سالن‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و خوانندگان زیادی برای علاقمندان‌شان به روی صحنه می‌‌روند.

به گزارش خبرآنلاین، اگرچه در میان کنسرت‌هایی که تا آخر تابستان ۹۴ برگزار می‌شوند غلبه با خوانندگان پاپ است اما خوانندگان دیگری چون سعید نفیسی، حمیدرضا نوربخش و ... نیز کنسرت برگزار می‌کنند.

قیمت بلیت نیز بسیار متنوع است اما از ۳۰ هزار تومان آغاز شده و تا ۱۱۵ هزار تومان نیز می‌رسد. قیمت‌هایی که بیشتر برای خوانندگان پاپ در سالن‌هایی مثل تالار وزارت کشور به چشم می‌خورد. 

جدول زیر برنامه کنسرت‌هایی که قرار است تا پایان تابستان اجرا شوند را دربرگرفته است:

کنسرت   محل  روز اجرا  زمان   قیمت بلیت 
سعید نفیسی فرهنگستان هنر، سالن آسمان   ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴  ۲۱:۰۰  ۸۵,۰۰۰ تومان 
محسن یگانه  تالار وزارت کشور ۳۰ مرداد ۱۳۹۴  ۱۸:۰۰ و ۲۲:۰۰ از۳۰ هزار تا ۱۱۵ هزارتومان
رضا صادقی  تالار وزارت کشور ۰۶ شهریور ۱۳۹۴  ۲۱:۳۰ ...
مازیار فلاحی  سالن میلاد نمایشگاه بین المللی  ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ از ۳۵هزار تا ۱۱۵ هزارتومان
علی عبدالمالکی  سالن میلاد نمایشگاه بین المللی ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ از ۴۰هزار تا ۱۰۰هزارتومان
حمید عسگری سالن میلاد نمایشگاه بین المللی  ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ از ۴۰هزار تا ۱۲۰هزارتومان 
 گروه سون سالن میلاد نمایشگاه بین المللی ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ ...
 مهدی احمدوند سالن میلاد نمایشگاه بین المللی  ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۳۰ از ۳۵هزار تا ۱۱۵ هزارتومان
مهدی یراحی سالن میلاد نمایشگاه بین المللی ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ از ۳۵هزار تا ۱۱۵ هزارتومان
شب لوریس چکناواریان مرکز همایشهای بین‌المللی برج میلاد ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۰۰ ...
ناصر وحدتی  تالار وحدت ۰۹ و ۱۰ امرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۳۰ از ۴۰هزار تا ۹۰هزارتومان
ارکستر کوبه‌ای تلفیقی ناپریکا  تالار وحدت ۰۶ شهریور ۱۳۹۴ ۲۱:۳۰ از ۲۰هزار تا ۷۰هزارتومان
تهمورس و ما تالار وحدت ۱ و  ۲ شهریور ۱۳۹۴ ۲۱:۴۵ از۲۵هزارتا ۱۵۰هزارتومان
ارنست موریتس و ارکستر نیلپر تالار وحدت ۱۱ امرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۳۰ از۳۵هزار تا ۶۵هزارتومان
دویت گیتار و فلوت لیلی افشار و فیروزه نوایی سالن رودکی ۷ و ۸ امرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۰۰ از۴۵هزارتا ۶۰هزارتومان
آقای سماع سالن رودکی  ۱۵و ۱۶ امرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ ...
رسیتال پیانو شایان تاجبخش فرهنگسرای نیاوران، سالن خلیج فارس ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۰۰ ۵۰هزار تومان 
گروه حجاز فرهنگسرای نیاوران، سالن خلیج فارس  ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۳۰ ۴۰هزار تومان
گروه برافشان فرهنگسرای نیاوران، سالن خلیج فارس  ۸ و ۱۰ امرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۳۰ ۵۰هزار تومان
گروه قمر و حمیدرضا نوربخش تالار فخرالدین اسعد گرگانی (گرگان) ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۰۰ ۲۵ و ۳۰ هزارتومان
رضا صادقی تالار شهیدان نژاد فلاح کرج ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۰۰ ...
اگر اين مطلب را پسنديده ايد، آن را به اشتراك بگذارد:
برچسبها: ارکستر ،

دیدگاه شما چیست؟